Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Zwerenz D. 
Brand management: organizational changes in project management / D. Zwerenz // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 253-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_24
  Повний текст PDF - 448.922 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Zwerenz D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Zwerenz D. Brand management: organizational changes in project management / D. Zwerenz // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 253-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського