Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Gajanova L. The potential of using Bluetooth-based system as a part of proximity marketing in the Slovak Republic / L. Gajanova, M. Nadanyiova, J. Kliestikova, J. Olah // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 239-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Gajanova L. The potential of using Bluetooth-based system as a part of proximity marketing in the Slovak Republic / L. Gajanova, M. Nadanyiova, J. Kliestikova, J. Olah // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 239-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |