Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Gajanova L. 
The potential of using Bluetooth-based system as a part of proximity marketing in the Slovak Republic / L. Gajanova, M. Nadanyiova, J. Kliestikova, J. Olah // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 239-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_23
  Повний текст PDF - 330.826 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Gajanova L.
  • Nadanyiova M.
  • Kliestikova J.
  • Olah J.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Gajanova L. The potential of using Bluetooth-based system as a part of proximity marketing in the Slovak Republic / L. Gajanova, M. Nadanyiova, J. Kliestikova, J. Olah // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 239-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського