Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Szanto R. CSR dilemmas at multinational companies: global pressures vs. local expectations in the lights of the Hungarian evidence / R. Szanto // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 217-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Szanto R. CSR dilemmas at multinational companies: global pressures vs. local expectations in the lights of the Hungarian evidence / R. Szanto // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 217-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |