Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Szanto R. 
CSR dilemmas at multinational companies: global pressures vs. local expectations in the lights of the Hungarian evidence / R. Szanto // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 217-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_21
  Повний текст PDF - 296.561 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Szanto R.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Szanto R. CSR dilemmas at multinational companies: global pressures vs. local expectations in the lights of the Hungarian evidence / R. Szanto // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 217-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського