Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Taqi M. 
Marketing concept evolution: a bibliometrics co-occurrence analysis / M. Taqi, N. Gurkaynak, M. Gencer // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 185-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_18
  Повний текст PDF - 1.132 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Taqi M.
  • Gurkaynak N.
  • Gencer M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Taqi M. Marketing concept evolution: a bibliometrics co-occurrence analysis / M. Taqi, N. Gurkaynak, M. Gencer // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 185-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського