Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Taqi M. Marketing concept evolution: a bibliometrics co-occurrence analysis / M. Taqi, N. Gurkaynak, M. Gencer // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 185-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Taqi M. Marketing concept evolution: a bibliometrics co-occurrence analysis / M. Taqi, N. Gurkaynak, M. Gencer // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 185-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |