Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Olasiuk H. An exploration of issues affecting consumer purchase decisions towards eco-friendly brands / H. Olasiuk, U. Bhardwaj // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 173-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Olasiuk H. An exploration of issues affecting consumer purchase decisions towards eco-friendly brands / H. Olasiuk, U. Bhardwaj // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 173-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |