Preechawong P. 
Marketing and managing destination identity for tourism promotion: the case of Koh Chang Marine National Park in Thailand / P. Preechawong, O. Sawagvudcharee, B. G. Mujtaba // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 160-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_16
  Повний текст PDF - 533.044 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Preechawong P.
  • Sawagvudcharee O.
  • Mujtaba B.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Preechawong P. Marketing and managing destination identity for tourism promotion: the case of Koh Chang Marine National Park in Thailand / P. Preechawong, O. Sawagvudcharee, B. G. Mujtaba // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 160-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського