Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Zeng F. Chinese smartphone brands: gender, consumers behavioural and attitudinal loyalty / F. Zeng, M. Y. Bhutto, Y. A. Soomro // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 83-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zeng F. Chinese smartphone brands: gender, consumers behavioural and attitudinal loyalty / F. Zeng, M. Y. Bhutto, Y. A. Soomro // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 83-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |