Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Zeng F. 
Chinese smartphone brands: gender, consumers behavioural and attitudinal loyalty / F. Zeng, M. Y. Bhutto, Y. A. Soomro // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 83-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_10
  Повний текст PDF - 413.438 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Zeng F.
  • Bhutto M.
  • Soomro Y.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Zeng F. Chinese smartphone brands: gender, consumers behavioural and attitudinal loyalty / F. Zeng, M. Y. Bhutto, Y. A. Soomro // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 83-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського