Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Sahakyan M. The formation and development of tourist clusters: case of Poland and Armenia / M. Sahakyan, A. Suvaryan, M. Borkowska-Niszczota, E. Szymanska // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 21-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sahakyan M. The formation and development of tourist clusters: case of Poland and Armenia / M. Sahakyan, A. Suvaryan, M. Borkowska-Niszczota, E. Szymanska // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 21-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |