Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Sahakyan M. 
The formation and development of tourist clusters: case of Poland and Armenia / M. Sahakyan, A. Suvaryan, M. Borkowska-Niszczota, E. Szymanska // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 21-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_4
  Повний текст PDF - 390.184 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sahakyan M.
  • Suvaryan A.
  • Borkowska-Niszczota M.
  • Szymanska E.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sahakyan M. The formation and development of tourist clusters: case of Poland and Armenia / M. Sahakyan, A. Suvaryan, M. Borkowska-Niszczota, E. Szymanska // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 21-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського