Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Derevyanko B. V. 
Fundamentals of a national standardization system as a means confirming the quality and innovation of products: experience of international organizations in Ukraine and Canada / B. V. Derevyanko, O. M. Rieznik, T. V. Shlapko, T. G. Popovych // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 314-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_28
  Повний текст PDF - 394.645 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Derevyanko B.
  • Rieznik O.
  • Shlapko T.
  • Popovych T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Derevyanko B. V. Fundamentals of a national standardization system as a means confirming the quality and innovation of products: experience of international organizations in Ukraine and Canada / B. V. Derevyanko, O. M. Rieznik, T. V. Shlapko, T. G. Popovych // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 314-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського