Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Derevyanko B. V. Fundamentals of a national standardization system as a means confirming the quality and innovation of products: experience of international organizations in Ukraine and Canada / B. V. Derevyanko, O. M. Rieznik, T. V. Shlapko, T. G. Popovych // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 314-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Derevyanko B. V. Fundamentals of a national standardization system as a means confirming the quality and innovation of products: experience of international organizations in Ukraine and Canada / B. V. Derevyanko, O. M. Rieznik, T. V. Shlapko, T. G. Popovych // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 314-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |