Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Verdenhofs A. 
Evolution of customer segmentation in the era of Big Data / A. Verdenhofs, T. Tambovceva // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 238-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_22
  Повний текст PDF - 241.819 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Verdenhofs A.
  • Tambovceva T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Verdenhofs A. Evolution of customer segmentation in the era of Big Data / A. Verdenhofs, T. Tambovceva // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 238-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського