Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Verdenhofs A. Evolution of customer segmentation in the era of Big Data / A. Verdenhofs, T. Tambovceva // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 238-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Verdenhofs A. Evolution of customer segmentation in the era of Big Data / A. Verdenhofs, T. Tambovceva // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 238-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |