Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Mahrous A. A. Female entrepreneurship in Egypt: new theoretical and public policy implications / A. A. Mahrous // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Mahrous A. A. Female entrepreneurship in Egypt: new theoretical and public policy implications / A. A. Mahrous // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2019. - № 1. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_1_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |