Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Zadorozhnyi Z.-M. Goodwill assessment in enterprise management: innovative approaches using computer and communication technologies / Z.-M. Zadorozhnyi, Y. Sudyn, V. Muravskyi // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 43-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zadorozhnyi Z.-M. Goodwill assessment in enterprise management: innovative approaches using computer and communication technologies / Z.-M. Zadorozhnyi, Y. Sudyn, V. Muravskyi // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 43-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |