Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Hossain A. 
Green marketing mix effect on consumers buying decisions in Bangladesh / A. Hossain, Md Y. H. Khan // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 298-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_27
  Повний текст PDF - 204.479 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Hossain A.
  • Khan M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Hossain A. Green marketing mix effect on consumers buying decisions in Bangladesh / A. Hossain, Md Y. H. Khan // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 298-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського