Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Hossain A. Green marketing mix effect on consumers buying decisions in Bangladesh / A. Hossain, Md Y. H. Khan // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 298-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Hossain A. Green marketing mix effect on consumers buying decisions in Bangladesh / A. Hossain, Md Y. H. Khan // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 298-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |