Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Choudhary S. An empirical perspective on consumer's attitude towards online shopping / S. Choudhary, S. Dhillon // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 212-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Choudhary S. An empirical perspective on consumer's attitude towards online shopping / S. Choudhary, S. Dhillon // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 212-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |