Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Choudhary S. 
An empirical perspective on consumer's attitude towards online shopping / S. Choudhary, S. Dhillon // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 212-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_21
  Повний текст PDF - 232.977 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Choudhary S.
  • Dhillon S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Choudhary S. An empirical perspective on consumer's attitude towards online shopping / S. Choudhary, S. Dhillon // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 212-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського