Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Chirichenko Y. Marketing determinants of the development of the investment market: innovations in the assessment of demand and supply (case study for the construction industry) / Y. Chirichenko, N. Fisunenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 81-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Chirichenko Y. Marketing determinants of the development of the investment market: innovations in the assessment of demand and supply (case study for the construction industry) / Y. Chirichenko, N. Fisunenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 81-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |