Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Dunska M. Consumer behaviour in innovative products purchasing process / M. Dunska, J. Salkovska, A. Batraga, L. Braslina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 276-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Dunska M. Consumer behaviour in innovative products purchasing process / M. Dunska, J. Salkovska, A. Batraga, L. Braslina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 276-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |