Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Dunska M. 
Consumer behaviour in innovative products purchasing process / M. Dunska, J. Salkovska, A. Batraga, L. Braslina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 276-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_27
  Повний текст PDF - 426.178 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Dunska M.
  • Salkovska J.
  • Batraga A.
  • Braslina L.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Dunska M. Consumer behaviour in innovative products purchasing process / M. Dunska, J. Salkovska, A. Batraga, L. Braslina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 276-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського