Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Potrashkova L. Methodological provisions for conducting empirical research of the availability and implementation of the consumers’ socially responsible intentions / L. Potrashkova, D. Raiko, L. Tseitlin, O. Savchenko, S. Nagy // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 133-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Potrashkova L. Methodological provisions for conducting empirical research of the availability and implementation of the consumers’ socially responsible intentions / L. Potrashkova, D. Raiko, L. Tseitlin, O. Savchenko, S. Nagy // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 133-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |