Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Potrashkova L. 
Methodological provisions for conducting empirical research of the availability and implementation of the consumers’ socially responsible intentions / L. Potrashkova, D. Raiko, L. Tseitlin, O. Savchenko, S. Nagy // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 133-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_13
  Повний текст PDF - 511.247 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Potrashkova L.
  • Raiko D.
  • Tseitlin L.
  • Savchenko O.
  • Nagy S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Potrashkova L. Methodological provisions for conducting empirical research of the availability and implementation of the consumers’ socially responsible intentions / L. Potrashkova, D. Raiko, L. Tseitlin, O. Savchenko, S. Nagy // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 133-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського