Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Olorogun L. Management of educational innovations: effects of infusing "critical thinking" into Islamic finance curricula / L. Olorogun, N. Yunusa, H. G. Audu, A. A. Mohammed // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Olorogun L. Management of educational innovations: effects of infusing "critical thinking" into Islamic finance curricula / L. Olorogun, N. Yunusa, H. G. Audu, A. A. Mohammed // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |