Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Olorogun L. 
Management of educational innovations: effects of infusing "critical thinking" into Islamic finance curricula / L. Olorogun, N. Yunusa, H. G. Audu, A. A. Mohammed // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_8
  Повний текст PDF - 560.164 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Olorogun L.
  • Yunusa N.
  • Audu H.
  • Mohammed A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Olorogun L. Management of educational innovations: effects of infusing "critical thinking" into Islamic finance curricula / L. Olorogun, N. Yunusa, H. G. Audu, A. A. Mohammed // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського