Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Sugrova M. 
Consumer behaviour at alcoholic beverages markets of Czech Republic and Slovakia: targeting consumer segments / M. Sugrova, L. Nagyova, N. Hazuchova, J. Stavkova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 31–43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_5
  Повний текст PDF - 440.809 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sugrova M.
  • Nagyova L.
  • Hazuchova N.
  • Stavkova J.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sugrova M. Consumer behaviour at alcoholic beverages markets of Czech Republic and Slovakia: targeting consumer segments / M. Sugrova, L. Nagyova, N. Hazuchova, J. Stavkova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 31–43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського