Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Sugrova M. Consumer behaviour at alcoholic beverages markets of Czech Republic and Slovakia: targeting consumer segments / M. Sugrova, L. Nagyova, N. Hazuchova, J. Stavkova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 31–43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sugrova M. Consumer behaviour at alcoholic beverages markets of Czech Republic and Slovakia: targeting consumer segments / M. Sugrova, L. Nagyova, N. Hazuchova, J. Stavkova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 31–43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |