Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Goncharenko T. 
Current transformations of banking management: strategic analysis of external factors of direct influence activities / T. Goncharenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 365-377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_30
  Повний текст PDF - 795.15 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Goncharenko T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Goncharenko T. Current transformations of banking management: strategic analysis of external factors of direct influence activities / T. Goncharenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 365-377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гончаренко Таїса Юріївна (1982–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського