Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Rahmani F. 
Identifying the effective drivers on internet advertising using structural equation modeling: an empirical investigation / F. Rahmani, A. Askari // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 351-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_29
  Повний текст PDF - 567.622 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Rahmani F.
  • Askari A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Rahmani F. Identifying the effective drivers on internet advertising using structural equation modeling: an empirical investigation / F. Rahmani, A. Askari // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 351-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського