Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Rahmani F. Identifying the effective drivers on internet advertising using structural equation modeling: an empirical investigation / F. Rahmani, A. Askari // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 351-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Rahmani F. Identifying the effective drivers on internet advertising using structural equation modeling: an empirical investigation / F. Rahmani, A. Askari // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 351-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |