Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Wyrwicka M. K. 
Strategic foresight as the methodology of preparing innovation activities / M. K. Wyrwicka, O. Erdeli // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 339-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_28
  Повний текст PDF - 750.49 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Wyrwicka M.
  • Erdeli O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Wyrwicka M. K. Strategic foresight as the methodology of preparing innovation activities / M. K. Wyrwicka, O. Erdeli // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 339-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського