Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Gani M. O. 
Challenges and prospects of neuromarketing: Bangladesh perspective / M. O. Gani, M. Z. Alam, Md. M. Alom, M. O. Faruq // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 327-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_27
  Повний текст PDF - 678.457 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Gani M.
  • Alam M.
  • Alom M.
  • Faruq M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Gani M. O. Challenges and prospects of neuromarketing: Bangladesh perspective / M. O. Gani, M. Z. Alam, Md. M. Alom, M. O. Faruq // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 327-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського