Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Gani M. O. Challenges and prospects of neuromarketing: Bangladesh perspective / M. O. Gani, M. Z. Alam, Md. M. Alom, M. O. Faruq // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 327-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Gani M. O. Challenges and prospects of neuromarketing: Bangladesh perspective / M. O. Gani, M. Z. Alam, Md. M. Alom, M. O. Faruq // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 327-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |