Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


AL-Ghaswyneh O. F. M. 
Pillars of internal marketing and their impact on staff performance / O. F. M. AL-Ghaswyneh // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 313-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_26
  Повний текст PDF - 631.251 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • AL-Ghaswyneh O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    AL-Ghaswyneh O. F. M. Pillars of internal marketing and their impact on staff performance / O. F. M. AL-Ghaswyneh // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 313-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського