Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
AL-Ghaswyneh O. F. M. Pillars of internal marketing and their impact on staff performance / O. F. M. AL-Ghaswyneh // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 313-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: AL-Ghaswyneh O. F. M. Pillars of internal marketing and their impact on staff performance / O. F. M. AL-Ghaswyneh // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 313-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |