Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Gavurova B. 
Analytical view of online marketing tools in the dimension of marketing campaigns' personalization in Slovakia / B. Gavurova, R. Bacik, R. Fedorko, M. Rigelsky // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 186-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_17
  Повний текст PDF - 803.697 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Gavurova B.
  • Bacik R.
  • Fedorko .
  • Rigelsky M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Gavurova B. Analytical view of online marketing tools in the dimension of marketing campaigns' personalization in Slovakia / B. Gavurova, R. Bacik, R. Fedorko, M. Rigelsky // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 186-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського