Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Gavurova B. Analytical view of online marketing tools in the dimension of marketing campaigns' personalization in Slovakia / B. Gavurova, R. Bacik, R. Fedorko, M. Rigelsky // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 186-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Gavurova B. Analytical view of online marketing tools in the dimension of marketing campaigns' personalization in Slovakia / B. Gavurova, R. Bacik, R. Fedorko, M. Rigelsky // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 186-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |