Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Oklander М. A. Segmentation and communication in digital marketing / М. A. Oklander, T. O. Oklander // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Oklander М. A. Segmentation and communication in digital marketing / М. A. Oklander, T. O. Oklander // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |