Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Oklander М. A. 
Segmentation and communication in digital marketing / М. A. Oklander, T. O. Oklander // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_9
  Повний текст PDF - 433.879 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Oklander М.
  • Oklander T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Oklander М. A. Segmentation and communication in digital marketing / М. A. Oklander, T. O. Oklander // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського