Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Ємельянов О. Ю. Методичні засади оцінювання попиту на продукцію машинобудівних підприємств / О. Ю. Ємельянов, А. Л. Висоцький, А. В. Симак, Т. О. Петрушка // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 198-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ємельянов О. Ю. Методичні засади оцінювання попиту на продукцію машинобудівних підприємств / О. Ю. Ємельянов, А. Л. Висоцький, А. В. Симак, Т. О. Петрушка // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 198-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |