Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Ємельянов О. Ю. 
Методичні засади оцінювання попиту на продукцію машинобудівних підприємств / О. Ю. Ємельянов, А. Л. Висоцький, А. В. Симак, Т. О. Петрушка // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 198-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_21
  Повний текст PDF - 389.15 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ємельянов О.
  • Висоцький А.
  • Симак А.
  • Петрушка Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ємельянов О. Ю. Методичні засади оцінювання попиту на продукцію машинобудівних підприємств / О. Ю. Ємельянов, А. Л. Висоцький, А. В. Симак, Т. О. Петрушка // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 198-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ємельянов Олександр Юрійович (економічні науки)
  • Висоцький Артур Леонідович (економічні науки)
  • Симак Анастасія Валеріївна (економічні науки)
  • Петрушка Тетяна Олексіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського