Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Balyk U. O. Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach / U. O. Balyk, M. V. Kolisnyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Balyk U. O. Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach / U. O. Balyk, M. V. Kolisnyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |