Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Balyk U. O. 
Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach / U. O. Balyk, M. V. Kolisnyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_11
  Повний текст PDF - 412.391 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Balyk U.
  • Kolisnyk M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Balyk U. O. Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach / U. O. Balyk, M. V. Kolisnyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського