Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Gharehbiglo H. 
Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer’s viewpoint / H. Gharehbiglo, Mofid A. Seyed, Charandabi E. Siroosnezhad, H. Piroozinia // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 1. - С. 73-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_1_9
  Повний текст PDF - 225.665 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Gharehbiglo H.
  • Seyed M.
  • Siroosnezhad C.
  • Piroozinia H.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Gharehbiglo H. Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer’s viewpoint / H. Gharehbiglo, Mofid A. Seyed, Charandabi E. Siroosnezhad, H. Piroozinia // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 1. - С. 73-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_1_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського