Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Gharehbiglo H. Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer’s viewpoint / H. Gharehbiglo, Mofid A. Seyed, Charandabi E. Siroosnezhad, H. Piroozinia // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 1. - С. 73-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_1_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Gharehbiglo H. Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer’s viewpoint / H. Gharehbiglo, Mofid A. Seyed, Charandabi E. Siroosnezhad, H. Piroozinia // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 1. - С. 73-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_1_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |