Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Reshetnikova G. S. The role of the national identity of the trademark: the mechanism of perception of the consumer / G. S. Reshetnikova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 1. - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_1_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Reshetnikova G. S. The role of the national identity of the trademark: the mechanism of perception of the consumer / G. S. Reshetnikova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 1. - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_1_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |