Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Reshetnikova G. S. 
The role of the national identity of the trademark: the mechanism of perception of the consumer / G. S. Reshetnikova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 1. - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_1_3
  Повний текст PDF - 315.308 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Reshetnikova G.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Reshetnikova G. S. The role of the national identity of the trademark: the mechanism of perception of the consumer / G. S. Reshetnikova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 1. - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_1_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського