Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Мельник Ю. М. 
Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій / Ю. М. Мельник, Л. Ю. Сагер, Н. С. Ілляшенко, Ю. М. Рязанцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 43-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_5
  Повний текст PDF - 452.305 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельник Ю.
  • Сагер Л.
  • Ілляшенко Н.
  • Рязанцева Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельник Ю. М. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій / Ю. М. Мельник, Л. Ю. Сагер, Н. С. Ілляшенко, Ю. М. Рязанцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 43-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельник Юрій Миколайович (економічні науки)
  • Мельник Юлія Миколаївна (економічні науки)
  • Сагер Людмила Юріївна (економічні науки)
  • Ілляшенко Наталія Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського