Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Тєлєтов О. С. Особливості гендерно та демографічно орієнтованих рекламних текстів / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова, А. С. Булатова, О. С. Река // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 121-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тєлєтов О. С. Особливості гендерно та демографічно орієнтованих рекламних текстів / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова, А. С. Булатова, О. С. Река // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 121-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |