Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Амбражей О. А. Використання індикаторів крос-кількісної еластичності пов’язаного попиту в маркетингу освітніх послуг ВНЗ / О. А. Амбражей, В. К. Лебедєва, В. М. Тарасевич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Амбражей О. А. Використання індикаторів крос-кількісної еластичності пов’язаного попиту в маркетингу освітніх послуг ВНЗ / О. А. Амбражей, В. К. Лебедєва, В. М. Тарасевич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |