Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Shafei R. Effect of consumer rights on improvement of the buyer-sellers relationships in developing countries firms / R. Shafei, F. Shafei // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 95-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_3_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Shafei R. Effect of consumer rights on improvement of the buyer-sellers relationships in developing countries firms / R. Shafei, F. Shafei // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 95-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_3_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |