Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Bashi S. Gh. The effect of service contact personnel attributes on customer satisfaction and purchase intention / S. Gh. Bashi, K. H. Hanzaee, H. Nikoumaram // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 59-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Bashi S. Gh. The effect of service contact personnel attributes on customer satisfaction and purchase intention / S. Gh. Bashi, K. H. Hanzaee, H. Nikoumaram // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 59-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |