Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Bashi S. Gh. 
The effect of service contact personnel attributes on customer satisfaction and purchase intention / S. Gh. Bashi, K. H. Hanzaee, H. Nikoumaram // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 59-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_8
  Повний текст PDF - 345.074 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Bashi S.
  • Hanzaee K.
  • Nikoumaram H.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Bashi S. Gh. The effect of service contact personnel attributes on customer satisfaction and purchase intention / S. Gh. Bashi, K. H. Hanzaee, H. Nikoumaram // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 59-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського