Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Urbonavicius S. Credibility of a salesperson in retailing: judgments on the basis of their demographic parameters / S. Urbonavicius, V. Dikcius, J. Reardon // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Urbonavicius S. Credibility of a salesperson in retailing: judgments on the basis of their demographic parameters / S. Urbonavicius, V. Dikcius, J. Reardon // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |