Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Urbonavicius S. 
Credibility of a salesperson in retailing: judgments on the basis of their demographic parameters / S. Urbonavicius, V. Dikcius, J. Reardon // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_7
  Повний текст PDF - 352.354 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Urbonavicius S.
  • Dikcius V.
  • Reardon J.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Urbonavicius S. Credibility of a salesperson in retailing: judgments on the basis of their demographic parameters / S. Urbonavicius, V. Dikcius, J. Reardon // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського