Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Moklyak M. V. 
Brand as the main marketing direction of enterprises activity / M. V. Moklyak, Yu. M. Popova, R. V. Shinkarenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_4
  Повний текст PDF - 290.106 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Moklyak M.
  • Popova Y.
  • Shinkarenko R.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Moklyak M. V. Brand as the main marketing direction of enterprises activity / M. V. Moklyak, Yu. M. Popova, R. V. Shinkarenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Попова Юлія Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського