Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Moklyak M. V. Brand as the main marketing direction of enterprises activity / M. V. Moklyak, Yu. M. Popova, R. V. Shinkarenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Moklyak M. V. Brand as the main marketing direction of enterprises activity / M. V. Moklyak, Yu. M. Popova, R. V. Shinkarenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |