Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Охріменко Г. В. 
Використання бенчмаркінгу в реалізації маркетингу освітніх послуг вищими навчальними закладами України / Г. В. Охріменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 84-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_9
  Повний текст PDF - 381.016 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Охріменко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Охріменко Г. В. Використання бенчмаркінгу в реалізації маркетингу освітніх послуг вищими навчальними закладами України / Г. В. Охріменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 84-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського