Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Охріменко Г. В. Використання бенчмаркінгу в реалізації маркетингу освітніх послуг вищими навчальними закладами України / Г. В. Охріменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 84-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Охріменко Г. В. Використання бенчмаркінгу в реалізації маркетингу освітніх послуг вищими навчальними закладами України / Г. В. Охріменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 84-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |