Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Jafari S. 
Factors influencing the intention to accept advertising in mobile social networks / S. Jafari, Gh. Jandaghi, H. Taghavi // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 57-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_7
  Повний текст PDF - 565.426 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Jafari S.
  • Jandaghi G.
  • Taghavi H.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Jafari S. Factors influencing the intention to accept advertising in mobile social networks / S. Jafari, Gh. Jandaghi, H. Taghavi // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 57-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського