Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Akbari M. The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores) / M. Akbari, M. Abdolvand, F. Ghaffari // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Akbari M. The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores) / M. Akbari, M. Abdolvand, F. Ghaffari // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |