Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Akbari M. 
The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores) / M. Akbari, M. Abdolvand, F. Ghaffari // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_6
  Повний текст PDF - 419.299 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Akbari M.
  • Abdolvand M.
  • Ghaffari F.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Akbari M. The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores) / M. Akbari, M. Abdolvand, F. Ghaffari // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського