Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Mohammadi F. Effect of total quality management and knowledge management on providing services at the manufacturing and service companies / F. Mohammadi, A. Najafi // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 137-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Mohammadi F. Effect of total quality management and knowledge management on providing services at the manufacturing and service companies / F. Mohammadi, A. Najafi // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 1. - С. 137-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_1_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |