Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Дима О. О. Роль посередницьких підприємств у реалізації принципів сталого розвитку / О. О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 260-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_4_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дима О. О. Роль посередницьких підприємств у реалізації принципів сталого розвитку / О. О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 260-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_4_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |