Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Савчук А. М. 
Дослідження джерел інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі / А. М. Савчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_4_12
  Повний текст PDF - 436.74 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Савчук А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Савчук А. М. Дослідження джерел інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі / А. М. Савчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_4_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Савчук Анастасія Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського