Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Герасименко О. В. 
Маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги / О. В. Герасименко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_4_11
  Повний текст PDF - 358.175 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Герасименко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Герасименко О. В. Маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги / О. В. Герасименко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Герасименко Олена Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського