Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Мельник Ю. М. Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С / Ю. М. Мельник, Д. В. Корінченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_4_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельник Ю. М. Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С / Ю. М. Мельник, Д. В. Корінченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_4_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |