Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Мельник Ю. М. 
Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С / Ю. М. Мельник, Д. В. Корінченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_4_10
  Повний текст PDF - 629.104 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельник Ю.
  • Корінченко Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельник Ю. М. Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С / Ю. М. Мельник, Д. В. Корінченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_4_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельник Юрій Миколайович (економічні науки)
  • Мельник Юлія Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського