Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Колотова Н. Б. Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг / Н. Б. Колотова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_3_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Колотова Н. Б. Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг / Н. Б. Колотова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_3_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |