Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Юсупова О. В. 
Ефект від стимулювання продажів: основні поняття та терміни / О. В. Юсупова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 2. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_2_9
  Повний текст PDF - 380.884 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Юсупова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Юсупова О. В. Ефект від стимулювання продажів: основні поняття та терміни / О. В. Юсупова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 2. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Юсупова Ольга Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського