Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Юсупова О. В. Ефект від стимулювання продажів: основні поняття та терміни / О. В. Юсупова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 2. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Юсупова О. В. Ефект від стимулювання продажів: основні поняття та терміни / О. В. Юсупова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 2. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_2_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |