Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Бурич І. В. Організаційно-економічні засади відбору інвестиційно-інноваційних проектів для сталого розвитку регіону / І. В. Бурич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 2. - С. 76-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бурич І. В. Організаційно-економічні засади відбору інвестиційно-інноваційних проектів для сталого розвитку регіону / І. В. Бурич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 2. - С. 76-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_2_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |