Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Шкарупа О. В. 
Теоретичні аспекти формування та управління портфелем екологічно орієнтованих бізнесів регіону / О. В. Шкарупа, І. В. Бурич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 240-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_1_23
  Повний текст PDF - 657.651 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шкарупа О.
  • Бурич І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шкарупа О. В. Теоретичні аспекти формування та управління портфелем екологічно орієнтованих бізнесів регіону / О. В. Шкарупа, І. В. Бурич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 240-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_1_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шкарупа Олена Василівна (економічні науки)
  • Бурич Іван Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського