Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Sowier-Kasprzyk I. Application of the relationship marketing model in tourist firms / I. Sowier-Kasprzyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sowier-Kasprzyk I. Application of the relationship marketing model in tourist firms / I. Sowier-Kasprzyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |